PENYANYI yang juga juara pertandingan nyanyian Gegar Vaganza musim keempat (GV4), Aishah mendedahkan, dia pernah berhadapan dengan masalah tekanan darahnya naik sehingga menyebabkan dia sakit kepala lantaran tertekan dengan keceluparan netizen.

Komen-komen yang ditinggalkan netizen di laman sosial, jelas penyanyi yang pernah masyhur dengan lagu Janji Manismu itu, sangat mengaibkan selain mengundang kemarahannya.

"Saya tak nafikan memang ada netizen yang menulis komen negatif, ada juga yang menghantar mesej secara peribadi kepada saya.

"Saya sedar yang saya sepatutnya mengabaikan saja kata-kata negatif tersebut, tapi apabila apa yang mereka tulis itu melampau sehingga saya rasa saya patut membalasnya.

"Saya pernah mengalami tahap pening dan naik darah disebabkan membaca kecaman mereka," kata Aishah atau nama sebenarnya Wan Aishah Wan Ariffin kepada Gempak baru-baru ini.

Selepas meraih kejuaraan GV terbitan Astro, nama Aishah menjadi bahan perbincangan di media sosial apabila dia melahirkan rasa kesal ekoran hadiah kemenangan yang dijanjikan kepadanya tidak diperoleh dan ada yang diterima tidak seperti yang disebut.

Ekoran pendedahannya secara terbuka, ada sebilangan besar netizen menyokong tindakannya membuat pendedahan itu, tidak kurang ada juga yang mengkritik dengan apa yang dilakukannya.

Sementara itu, bercerita mengenai perkembangan kerjaya seninya, Aishah kini tampil dengan single terbaharu berjudul Malar.

Malar, kata Aishah, mengisahkan perjalanan kehidupannya yang dilalui bersama suami, anak-anak dan peminat.

Single berkenaan boleh didapati di semua platform digital muzik seperti itunes, Joox, Spotify dan Deezer.