Huawei Technologies (Malaysia) Sdn Bhd (Huawei Malaysia) menawarkan pakej ansuran dengan faedah kosong peratus serendah RM8.97 sehari untuk memudahkan pelbagai lapisan masyakat menikmati teknologi terkini dalam pakej 'Together 2020' HUAWEI Smart Life.

Pengarah Peruncitan Huawei Malaysia, Carlson Leong berkata, pelan itu disediakan khas untuk setiap pengguna sama ada seorang profesional, pelajar, peminat kesihatan, peminat permainan video atau pengembara.

"Contohnya, Kombinasi Gaya Kerja Pintar mempunyai sejumlah empat peranti berjumlah sehingga RM9,376. Dengan pakej Smart Life Huawei 'Together 2020', anda hanya perlu membayar dari RM25.69 sehari.

"Huawei memahami bahawa keperluan teknologi anda adalah berbeza dari orang yang bersebelahan dengan anda sehingga Smart Life Package 'Together 2020' juga membolehkan anda memilih dan memilih peranti Huawei yang sesuai dengan keperluan anda dengan pelan ansuran yang tidak dapat ditandingi.

"Hanya pergi ke mana-mana Huawei Experience Stores untuk mengetahui lebih lanjut dan memulakan kehidupan yang bijak pada 2020," katanya.

Carlson berkata demikian semasa ditemui selepas program taklimat 'Together 2020' Huawei bersama media di sini, pada Selasa.

Dalam pada itu, Huawei turut mengumumkan tawaran harga terbaik semasa pesta akhir tahun 12.12.

Pelanggan juga dinasihatkan untuk menambah peranti kegemaran mereka lebih awal di dalam troli dan menunggu masa 12.12 untuk menikmati diskaun secara besar-besaran.

Ia termasuk tawaran khas RM12 selama satu jam pada 12.12 untuk beberapa peranti terpilih.

Dalam pada itu tambahnya, pertumbuhan berterusan Huawei Service's AppGallery jelas dilihat dengan integrasi 29 aplikasi tambahan.

Ia turut menyediakan ruang simpanan 5GB percuma di Mobile Cloud kepada semua pengguna selain tawaran eksklusif iaitu tambahan tiga bulan ruang simpanan 50GB percuma sehingga 31 Disember 2019 untuk pengguna Huawei Mate 30 Series.

Sementara pengguna peranti Huawei lain boleh menikmati storan satu bulan 50GB dengan harga promosi 10 sen sahaja.