SIAPA tidak sukakan hiasan dalaman rumah menarik dan mempersonakan.

Sudah menjadi lumrah tidak kiralah menyewa atau hartanah sendiri, pasti kita akan menghiasnya sehingga sedap mata memandang.

Apabila berbicara mengenai rekaan dalaman rumah pula, ia umpama menggabungkan sains dan teknologi ke dalam rumah anda.

Jika anda penggemar rekaan dalaman antarabangsa, IDW Design adalah “the key to a great home”.

Sempena ulang tahun ke-14, IDW Design & Build Sdn Bhd menawarkan pakej istimewa berserta buku hiasan dalaman dengan 200 reka bentuk menarik.

Pengasas IDW Design, IDr Lokman Hakim Ahmad Subki berkata, ia merupakan salah satu inisiatif syarikat tersebut bagi membantu orang ramai untuk mendapatkan transformasi rumah idaman serta paktikal.

"Kerana mentor kami sentiasa menasihatkan untuk membayangkan lockdown ini berlaku lebih daripada setahun, dua tahun, tiga tahun, maka terhasillah buku koleksi hiasan dalam ini.

"Tujuan kami untuk membantu ramai orang mendapatkan transformasi rumah sebab buku ini lengkap dengan 200 rekaan 3D, lukisan dan sebagainya kerana misi IDW adalah untuk membantu sekurang-kurangnya 1 juta pemilik rumah untuk dapatkan rumah yang cantik serta praktikal menjelang 2030," katanya kepada Astro AWANI pada Khamis. 


Foto IDW Design & Build Sdn Bhd

Sementara itu, Pengasas Bersama IDW Design, IDr Rabiatul Adawiyah Rasol berkata, antara pakej yang ditawarkan bermula daripada RM50,000 dengan slot terhad secara percuma. 

"Kami melancarkan "Pakej Rumah Idaman". Pakej yang bermula daripada RM50,000 ini untuk mereka yang betul-betul serius mahu perkhidmatan IDW. 

"Sempena ulang tahun ke-14 ini, kami menawarkan slot terhad secara percuma. Di mana, dengan reka bentuk dan konsultan secara percuma dan ia adalah terhad bagi melalui "Pakej 'Rumah Idaman' ini tadi," katanya.

Foto IDW Design & Build Sdn Bhd

IDW Design turut mengetengahkan konsep reka bentuk dalaman gaya mewah dengan menampilkan reka bentuk eksklusif dan mempersonakan, antaranya classical luxury, victorian luxury dan modern luxury.

Mereka yang berminat untuk mendapatkan buku Luxurious & Modern Home Collection With Complete Plan, Drawings, And Renovation Guidelines, boleh melayari https://Idw.Design.


IDW Design | Tawar pakej istimewa sempena ulang tahun ke-14

*Artikel ini adalah kandungan berbayar.