BRENTFORD B telah mengumumkan pembelian Romeo Beckham dari Inter Miami dengan kontrak setahun berikutan tempoh pinjaman yang mengagumkan.

Anak lelaki kepada David Beckham yang berusia 20 tahun -- yang merupakan pemilik bersama Inter Miami -- menghabiskan separuh masa kedua musim lalu secara pinjaman dengan pasukan Brentford tetapi kini telah menandatangani kontrak tetap, dengan pilihan lanjutan untuk tahun seterusnya.

Ketua jurulatih Brentford B, Neil MacFarlane, berharap pemain muda itu dapat meneruskan di mana dia berhenti di London barat.

Dia memberitahu laman web kelab, “Kami menambah Romeo ke dalam skuad kami pada Januari dan dia bermain hebat untuk pasukan.

“Dia mempunyai penghujung musim yang hebat daripada segi perlawanan baru-baru ini menentang Manchester City di mana dia menunjukkan apa yang dia pelajari semasa pinjamannya dengan kami.

“Kami terus mengembangkan dia dalam dan luar penguasaan bola dan kami berharap dia kembali dengan semangat yang baik untuk terus bekerja dengannya musim depan.”