ROMELU Lukaku meragui tentang masa depannya bersama Chelsea dalam temu bual baru-baru ini -- dan penyerang itu kini mungkin ditawarkan laluan keluar dari Stamford Bridge oleh Paris Saint-Germain (PSG).

Pemain berusia 28 tahun itu menyesal kerana meninggalkan Inter untuk Chelsea dan mempersoalkan taktikal Thomas Tuchel, menyaksikan dia diketepikan dalam aksi seri 2-2 dengan Liverpool.

Lukaku telah kembali untuk dua perlawanan The Blues sejak itu, tetapi keraguan sama ada dia kekal atau sebaliknya sebagai pemain Chelsea bagi permulaan musim depan.

PSG kelihatan pasti kehilangan Kylian Mbappe pada penghujung kempen ketika sasaran Real Madrid menghampiri tamat kontraknya di Parc des Princes.

Gergasi Ligue 1 itu sedang mencari kemungkinan pengganti dan, menurut El Nacional, Lukaku adalah salah seorang yang dipertimbangkan kelab itu.

Laporan itu mencadangkan PSG sanggup membayar EURO90 juta (GBP75.1 juta) untuk memujuk pemilik Chelsea, Roman Abramovich, berpisah dengan pemain kebangsaan Belgium itu.

Lukaku, yang memohon maaf atas temu bual tersebut, telah menjaringkan lapan gol dalam 20 penampilan sejak kembali ke London lima bulan lalu.