PELAKON dan pengacara Zulin Aziz menegaskan perkongsian mengenai rumah tangganya dengan Farhan Norzaini di Instagram bukanlah gimik atau ‘content’ seperti yang didakwa segelintir netizen.

Mohon hentikan sebarang spekulasi, Zulin berkata hanya orang tidak waras sahaja menjadikan hal rumah tangga sebagai bahan gurauan. 

Content, marketing, prank? Benda-benda bodoh sewaktu dengannya untuk apa? Saya tak ada lagu nak keluar, tak ada produk nak launch. Hal macam ini orang gila saja buat gurauan. Please stop!

“Saya mohon doa. Hanya Doa. Mental saya dah cukup koyak. Cukup-cukuplah jangan ditambah. Saya berharap doa yang baik-baik itu berbalik dekat korang,” tegas Zulin.

Tiada sebarang penjelasan, Zulin bagaimanapun berharap dia dan suaminya akan menjalani kehidupan yang lebih baik di masa hadapan dengan membawa haluan masing-masing.

“Minta doakan yang baik-baik. Mungkin in ujian buat kami. Semoga Allah permudahkan segala urusan. Saya mohon maaf jika saya tak dapat beri apa-apa penjelasan.

“Cukup itu saja. Biarlah hanya kami tahu dan biar sampai bila-bila hanya kami yang tahu. Harap dapat menghormati permintaan saya. Hanya mohon doa kalian.

“Semoga kami dapat jalani kehidupan yang baik di masa depan dengan haluan masing-masing. Tidak ada apa yang mahu dikongsi. Semoga Allah jaga rapat aib kami.

“Saya bersama keluarga sekarang. Beri saya ruang dan waktu. I will come back stronger and thank you so much. Permulaan yang sangat indah. Saya berharap ia berakhir dengan baik. Insya-Allah,” katanya.

Terdahulu, Zulin memuat naik perkongsian di Instagram seakan-akan memberi bayangan mengenai rumah tangganya dengan suami, Farhan sudah berakhir.

Untuk rekod Zulin mendirikan rumah tangga dengan Farhan pada 20 Februari 2022 dan aktres itu pernah mengalami keguguran anak pertama pada Ogos tahun lalu.   -- Gempak