KUALA LUMPUR: Penangan penyanyi nombor satu Malaysia, Datuk Seri Siti Nurhaliza sukar untuk disangkal.

Mana tidaknya, tidak sampai dua jam tiket konsert Sebuah Epitome: Saya Siti Nurhaliza dibuka untuk pembelian, semuanya sudah habis terjual. 

Melalui pemerhatian Astro AWANI di laman sosial media Instagram milik Siti Nurhaliza ia dipenuhi komen-komen peminat yang mencuit hati. 

Ada antara mereka yang meluahkan bahawa dia mungkin harus menunggu konsert anak penyanyi tersebut, iaitu Siti Affiyah, kerana tempoh menunggunya (proses pembelian tiket) dari empat minit kembali menjadi 55 minit, sehingga akhirnya tidak berjaya mendapatkannya.

Pada masa sama, ada juga yang meminta untuk penyanyi dan juga usahawan itu menambah hari persembahan atau menukar lokasi konsert kepada lokasi yang lebih besar seperti Stadium Nasional Bukit Jalil (SNBJ).

.

Pada masa sama, penyanyi yang juga usahawan itu juga memohon maaf jika ada peminat yang tidak berjaya membelinya dan memohon doa agar beliau dapat menganjurkan konsert pada masa yang lain.

“Alhamdulillah, terima kasih dari lubuk hati terdalam.

“Maafkan saya kepada yang tak dapat membelinya. Saya minta maaf sedalam-dalamnya juga, saya memahami ada yang mencuba dan tidak sempat mendapatkannya.. Ada rezeki di persembahan yang lain nanti. Doakan saya,” katanya.


Disebabkan hari pembelian tiket konsert tersebut, nama penyanyi yang juga seorang usahawan itu juga trending di laman media sosial X pada Khamis.

Disebabkan hari pembelian tiket konsert tersebut,nama penyanyi yang juga seorang usahawan itu juga trending dilaman media sosial X pada Khamis.

Konsert Sebuah Epitome: Saya Siti Nurhaliza anjuran Yayasan Nurjiwa akan berlangsung di Axita Arena Bukit Jalil pada 9 Mac 2024.