KUALA LUMPUR: Sempena Piala Dunia FIFA Qatar 2022 yang baharu sahaja bermula, syarikat telekomunikasi Maxis telah melancarkan kempen #SebolaSuara dengan tawaran 1 juta pas perlawanan sooka percuma untuk menonton Piala Dunia 2022 di Qatar.

Kerjasama Maxis bersama salah satu penstriman popular masa kini, sooka itu bagi memberikan kemudahan kepada pengguna yang lebih cenderung kearah gaya hidup yang mengutamakan penggunaan telefon mudah alih dan pengalaman menikmati kandungan dalam talian.

Situasi ini juga sekaligus memberikan pengguna peluang menonton siaran langsung Piala Dunia 2022 di mana sahaja dengan kualiti siaran premium berdefinisi tinggi (HD) kerana selain pas perlawanan percuma, pengguna Maxis dan Hotlink juga boleh menebus pas internet percuma sebanyak 10GB khas untuk penggunaan aplikasi sooka sahaja.

Piala Dunia FIFA Qatar 2022 pada tahun ini merupakan yang pertama kali dilaksanakan di negara Arab dan akan menjadi Piala Dunia pertama di Asia Selatan dengan penampilan pemain hebat termasuk Lionel Messi, Neymar dan Harry Kane!

Temasyan sukan dunia itu menyaksikan sebanyak 32 pasukan berentap bermula 20 November sehingga 18 Disember.

Antara perlawanan yang menjadi tumpuan termasuk pasukan England menentang USA (26 November), Sepanyol menentang German (28 November), Portugal menentang Uruguay (29 November), Brazil menentang Cameroon (3 Disember) dan banyak lagi.

Jadi, jangan ketinggalan dapatkan tawaran hebat dari Maxis atau Hotlink sebelum terlambat!.


Tempoh penebusan hingga 18 Disember 2022 dan berkenaan untuk semua pengguna pelan Maxis, Hotlink dan juga pelan Maxis Home Fiber.


Nak tahu cara tebus PERCUMA 1 juta pas perlawanan sooka Piala Dunia 2022?. 
Mudah sahaja, jom ikuti langkah-langkah ini :

Pastikan anda adalah pelanggan Maxis TV yang berdaftar untuk mendapatkan pas perlawanan percuma sooka Piala Dunia 2022.



Penebusan ini melalui Maxis TV dengan kod baharu setiap hari adalah atas dasar ‘siapa cepat dia dapat’



Anda akan disajikan dengan pelawanan hebat yang kini tersedia di Maxis TV untuk dipilih.



Jangan lupa buka aplikasi Maxis pada setiap hari bermula sekarang sehingga 18 Disember depan untuk tebus pas perlawanan percuma anda


Jadi ayuh #SebolaSuara strim aksi bola sepak di mana jua anda berada!


Disamping itu, Maxis turut memulakan jualan peranti akhir tahunnya yang menampilkan TV pintar skrin besar dan rangkaian luas telefon pintar 5G dan 4G pada Pelan Maxis Home Fibre, Maxis Postpaid dan Hotlink Postpaid.

Pelanggan baharu dan sedia ada pelan Maxis Postpaid 98 dan 128 boleh menaik taraf kepada telefon pintar 5G terkini daripada serendah RM49. Manakala pengguna Hotlink pulak boleh dapatkan telefon pintar secara percuma dengan pelan Hotlink Postpaid 60 yang dilengkapi dengan 40GB internet berkelajuan tinggi.

Sementara itu, pelanggan pelan Maxis Home Fiber 300Mbps juga boleh menikmati tawaran hebat pada TV pintar Samsung 65" daripada hanya RM50 sebulan menerusi pelan ansuran Zerolution.

Untuk maklumat lanjut mengenai pas perlawanan sooka percuma dan jualan peranti Maxis, layari https://www.maxis.my/SLzp atau muat turun aplikasi Maxis atau Hotlink.

Jadi ayuh #SebolaSuara strim aksi bola sepak di mana jua anda berada!

*Artikel ini adalah kandungan berbayar