KUALA LUMPUR: Jenama telefon pintar HONOR bakal melancarkan HONOR X9b 5G pada 1 November ini bagi pasaran peminatnya di Malaysia bersama pelbagai ciri dipertingkatkan.

Dengan prestasi yang cemerlang menerusi model terdahulu, HONOR X9b sekali lagi membawa kekukuhan telefon pintar ke tahap baharu dari segi ketahanan dan penawaran spesifikasi bertaraf mercu serta kualiti tahan lasak dari semua sudut.

HONOR X9b menampilkan Paparan Antijatuh Melantun Ultra HONOR yang boleh menyerap sehingga 1.2 kali ganda kesan kejatuhan. Ciri tersebut membolehkan pengguna menggunakan telefon pintar tanpa bimbang dalam kehidupan seharian mereka.

Dilengkapi dengan Teknologi Ultra-Bounce Anti-drop HONOR, model terbaharu ini boleh tahan jatuh sehingga ketinggian 1.5 meter dan meningkatkan kekuatan skrin sebanyak tiga kali ganda berbanding pesaingnya.

Model terbaharu ini turut menerima pensijilan lima bintang rintangan jatuh setiap sudut yang dianugerahkan oleh SGS Switzerland.

Teknologi Ultra-Bounce Anti-drop HONOR

Teknologi tersebut mempunyai struktur tiga lapisan iaitu pengukuhan separa skrin, perlindungan mampan sekitar disekeliling skrin serta perlindungan kedap dalam fiuslaj yang bertujuan untuk melindungi skrin, bingkai dan komponen dalaman.

HONOR X9b turut menjadi telefon pertama di dunia yang menerima pensijilan lima bintang rintangan jatuh setiap sudut yang dianugerahkan oleh SGS Switzerland.

Yakin dengan kualiti jenama, HONOR turut menawarkan Penggantian Retak Depan & Belakang 365 Hari kepada semua pengguna yang membeli HONOR X9b.

Setiap pembelian model HONOR X9b pengguna akan ditawarkan dengan Penggantian Retak Depan & Belakang 365 Hari.

Berbanding dengan Perlindungan Skrin Retak 180 hari yang dibagi ke pengguna HONOR X9a, jenama tersebut kali ini menyediakan dua kali ganda tempoh jaminan dan bahagian dilindungi (skrin dan panel belakang).

Jadi, jika skrin atau panel belakang retak dalam tempoh 365 hari selepas pembelian, ia akan diganti secara percuma. Menerusi tawaran itu, HONOR menjadi satu-satunya jenama di pasaran yang menjanjikan penggantian tanpa bayaran.

Spesifikasi dan ciri dipertingkatkan

HONOR X9b hadir dalam tiga varian pilihan termasuk Titanium Silver, Midnight Black dan Sunrise Orange. Sunrise Orange didatangkan dengan rekaan kemasan kulit vegan leather yang memberikan rasa sangat premium dan bebas cap jari.

Ia turut dikuasakan dengan bateri berkapasiti 5,800mAh yang mampu bertahan sehingga tiga hari selain hadir dengan storan dan memori 20GB+256GB terbesar dalam kelasnya dan UFS3.1 lebih pantas.

Ia juga menawarkan keselesaan pengguna apabila dilengkapi skrin perlindungan mata kecerahan tinggi beresolusi 1.5k, selain kamera Ultra Jelas 108MP untuk penghasilan gambar yang lebih jelas.

Pra tempah HONOR X9b pada harga RM1,499 dari 1 hingga 9 November ini bagi mendapatkan sebuah telefon pintar tahan lasak semua sudut dan juga didatang dengan spesifikasi yang bertaraf fon flagship.

Dapatkan sebuah telefon pintar tahan lasak semua sudut dan juga didatang dengan spesifikasi yang bertaraf fon flagship.

Hadiah pra-tempah bernilai sehingga RM978 termasuk Penggantian Retak Depan & Belakang 365 Hari, HONOR Choice Moecen Band dan HONOR Choice Earbuds X5.