PUTRAJAYA: Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob memberi jaminan pentadbirannya akan mendengar dan memberi tumpuan kepada suara anak muda.

Ismail Sabri berkata, suara dan pendapat anak muda amat diperlukan seiring usaha mencapai objektif dan fokus yang akan diberikan pentabirannya. 

"Seiring usaha mencapai objektif dan fokus tersebut, penglibatan anak muda amat diperlukan. Untuk itu, saya pastikan suara anak muda didengari dan diberikan tumpuan dalam kerajaan ini.

"Kepada anak muda di luar sana, jangan risau, penglibatan anda semua amat dihargai dan saya mengharapkan anda bersama dengan kerajaan ini untuk menjayakan agenda besar pemulihan negara," katanya ketika menyampaikan ucapan khas pertamanya selepas dilantik sebagai Perdana Menteri kesembilan pada Ahad.


[INFOGRAFIK] Profil Datuk Seri Ismail Sabri

Dalam ucapan itu juga, Perdana Menteri berjanji akan menyediakan pasukan pentadbiran yang akan berkhidmat membantu negara agar segera keluar daripada kemelut kesihatan dan ekonomi.

Beliau juga berikrar menghasilkan yang terbaik demi membuktikan kepercayaan rakyat kepada pasukan saya tidak dipersiakan.