Selebriti terkenal yang juga pemilik jenama produk kecantikan WAWA Cosmetics, Wawa Zainal mengajak orang ramai untuk menjadi sebahagian daripada WAWA Cosmetics sebagai reseller, yang dikenali sebagai WAWA Warriors atau Usahawan WAWA.

Menurut Wawa, banyak manfaat yang diperolehi sebagai Usahawan WAWA, antaranya mendapat sokongan penuh daripada pihak HQ dari segi pemasaran dan strategi termasuk peluang melancong ke luar negara.

“Kami akan membantu anda dalam memahami pasaran dan bagaimana untuk mempromosikan produk kami secara berkesan.

“Produk-produk WAWA sangat mudah untuk dijual, dan mendapat permintaan yang tinggi. Selain mudah mendapat pelanggan, kami akan pastikan sesiapa yang menyertai akan memperolehi pendapatan tinggi,” kata Wawa kepada Astro AWANI.

Selain itu, pihaknya juga akan membantu menyediakan bahan pemasaran melalui saluran Telegram khas bagi berminat untuk menjadi Usahawan WAWA.

Ia adalah bagi membantu dan merancakkan usaha pemasaran serta promosi produk WAWA Cosmetics.

“Kami juga akan bekerjasama dengan anda dalam merancang strategi pemasaran yang efektif.

“Kejayaan anda adalah kejayaan kami, jadi kami akan berusaha bersama-sama untuk mencapai matlamat anda,” katanya.

Kata Wawa, Usahawan WAWA juga berpeluang untuk melancong ke luar negara dan pelbagai aktiviti menarik bersama Wawa dan suaminya Aeril Zafrel.

“Ada peluang melancong luar negara kerana kami berdua ni suka travel! (dengan terma dan syarat) Anda juga akan bergabung dengan komuniti "Wawa Warriors" yang dipimpin oleh ketua yang terlatih dan sentiasa memberikan sokongan positif,” beritahu Wawa lagi.

Untuk sertai anda boleh layari Instagram WAWACosmetics untuk maklumat lanjut.