HARRY Maguire dan Luke Shaw telah kembali ke padang latihan Manchester United menjelang perjalanan pusingan keempat Piala FA bertemu Newport.

Skuad kendalian Erik ten Hag telah mengharungi musim mengecewakan di sebalik berdepan masalah kecederaan, namun perkara itu sudah mula reda buat The Red Devils.

Casemiro dan Lisandro Martinez kembali ke dalam skuad ketika United seri 2-2 dengan Tottenham, dengan yang terakhir masuk sebagai pemain gantian pada minit ke-63 dalam perlawanan Liga Perdana pada 14 Januari.

United bermain perlawanan pertama mereka sejak itu dalam perjalanan Piala FA Ahad ke kelab Liga Dua Newport, di mana Maguire dan Shaw kelihatan bersedia untuk beraksi setelah kembali ke latihan.

Maguire terlepas enam perlawanan terakhir dalam semua pertandingan sejak mengalami aduan pangkal paha menentang Bayern Munich dalam Liga Juara-Juara pada 12 Disember.

Bekas kapten United itu digambarkan dalam latihan di pangkalan latihan kelab Carrington pada hari Selasa, begitu juga dengan bek kiri Shaw.

Tetapi tiada tanda Anthony Martial, Tyrell Malacia, Victor Lindelof atau Mason Mount. Andre Onana dan Sofyan Amrabat kekal di Piala Negara-Negara Afrika. - Stadium Astro