KUALA LUMPUR: Sempena Piala Dunia 2022 yang bakal tiba, Lotus’s yang menjadi destinasi pilihan membeli-belah keluarga akan bekerjasama dengan dua jenama rakan kongsi pembayaran seperti Boost dan MyDebit menerusi kempen #LagiSaveLagiSyok Demam Bola. 

Kerjasama Lotus’s bersama Boost itu akan berlangsung sehingga 14 Disember ini, manakala MyDebit sehingga 31 Disember ini sebagai menyokong usaha kerajaan ke arah masyarakat tanpa tunai apatah lagi setelah dua tahun berikutan penularan COVID-19 melanda negara. 

Situasi ini secara tidak lansung akan mengubah tabiat membeli-belah pengguna dan anda akan merasai lebih banyak penjimatan menerusi perbelanjaan, pastinya lebih syok hari-hari anda. 

Kempen #LagiSaveLagiSyok Demam Bola bersama Boost akan berlansung sehingga 14 Disember ini dengan menawarkan pelbagai ganjaran menarik kepada para pengguna Lotus's.


Bagi kempen #LagiSaveLagiSyok Demam Bola, kerjasama Lotus’s dan Boost ini, anda akan menerima ganjaran RM5 Lotus’s Wallet selepas membelanjakan RM80 untuk dua kali transaksi dalam tempoh misi Lotus’s dalam aplikasi Boost.

Setelah menyelesaikan misi, anda akan berpeluang memenangi tawaran hebat ini yang terhad kepada enam pemenang untuk jersi yang ditandatangani diikuti 50 pemenang RM100 Lotus’s Wallet.

Kempen #LagiSaveLagiSyok MyDebit Je, ini pula akan berlansung sehingga 31 Disember ini menawarkan hadiah hebat lebih daripada RM300,000.


Manakala, menerusi kempen MyDebit Je! yang akan berlansung sehingga 31 Disember ini pula, anda hanya memerlukan kad mesin pengeluaran wang automatik (ATM) sahaja!

Tiga pemenang hadiah Utama akan berpeluang memenangi Perodua Myvi 1.3L G manakala pengguna MyDebit juga berpeluang mendapatkan ganjaran hebat menerusi hadiah bulanan yang ditawarkan. 

Bagi hadiah bulanan 1 bermula 1 hingga 31 Oktober ini, dua pemenang hadiah utama berpeluang memenangi Peti sejuk Samsung 660L, enam pemenang hadiah kedua pula akan mendapat Samsung Galaxy Tab S8 128GB, enam pemenang hadiah ketiga akan mendapat projektor pawagam rumah pintar LUMOS dan 90 pemenang saguhati pula akan mendapat  eBaucar Lotus’s RM200. 

Ini termasuk bagi pemenang hadiah bulanan 2 (1 hingga 31 November 2022) dan hadiah bulanan 3 (1 hingga 31 Disember 2022).

Untuk maklumat lanjut, layari laman web yang tertera di https://www.lotuss.com.my

*Artikel ini adalah kandungan berbayar