MEREKA yang membesar di era 90an tentunya mengenali pelakon dari Jepun, Takuya Kimura. Bukan sahaja hebat dalam bidang lakonan, Kimura juga diminati ramai gadis-gadis era itu kerana ketampanannya.

Dan kini, selepas 20 tahun era kegemilangannya, anak gadis Kimura, Koki, pula mengambil alih tempat bapanya untuk menempa nama dalam bidang seni.

Di Jepun, demam Koki Kimura bermula Mei lalu apabila dia dipilih menjadi penghias muka hadapan majalah Elle. Hebat penangan Koki apabila majalah itu habis terjual dalam masa beberapa hari sahaja, dan akaun Instagram miliknya mula mencatat kenaikan pengikut secara mendadak.







#bvlgariambassador #bvlgarifamily @bulgariofficial

A post shared by Kōki, (@kokiofficial_0205) on


Setakat ini, akaun Instagram Koki sudah memiliki lebih 1.3 juta pengikut, dan rata-rata netizen menyifatkan Koki sebagai 'Takuya Kimura versi perempuan' kerana wajahnya yang sangat iras bapanya.

Tidak terhenti di situ, Koki dilamar pula sebagai wajah jenama mewah Bulgari, tidak sampai sebulan selepas itu.

Baru berusia 15 tahun, ramai berpendapat Koki mempunyai masa hadapan yang cerah, baik dalam bidang modelling atau lakonan, jika dia berhasrat untuk mengikut jejak langkah bapanya itu.

Koki, atau nama sebenarnya Mitsuki Kimura, merupakan anak bongsu Kimura hasil perkahwinan dengan penyanyi, Shizuka Kudo. Mereka berkahwin pada tahun 2000 dan turut mempunyai seorang lagi anak lelaki, Kokomi.