Ketika kunjungan sulungnya dua tahun lalu, peminat mahu Kimora Lee Simmons menghasilkan rancangan hiburan khas untuk penonton Malaysia.

Masih dalam proses perancangan, mogul fesyen dunia itu berharap dapat menerbitkannya secepat mungkin.

Melibatkan diri dalam dunia peragaan seawal usia 14 tahun, Kimora merupakan pengasas label "KLS".

Namanya mula dikenali oleh peminat di Asia menerusi program "Kimora: Life In The Fab Lane" dan "Kimora: House Of Fab".

“Kami masih merangka tentang projek itu. Saya ingin ia disiarkan di Astro tetapi ia harus dilakukan dalam bahasa Malaysia jadi saya masih belajar mengenainya. Atau bolehkah saya melakukannya dalam bahasa Inggeris? (sudah tentu). Saya rasa anda semua sudah bersedia untuknya, bukan? Ia sebuah program fesyen dan hiburan, ya kita akan lakukannya.

Kimora memiliki 3 orang cahaya mata iaitu Ming, Aoki dan Kenzo.

Walaupun didedahkan dengan industri hiburan dan fesyen sejak kecil, namun dia akan memastikan mereka mendapat pendidikan yang lengkap.

“Mereka (Ming dan Aoki) telah pun didedahkan dalam bidang fesyen, mereka gemarkan rekaan, menggayakan dan mereka pakaian sendiri. Mereka telah pun muncul di kaca tv dan pentas peragaan serta kempen iklan. Tetapi saya masih mahu mereka ke sekolah, jadi lebih lama saya dapat mengawal mereka ia lebih baik.”

Kimora ditemui sewaktu Gala Amal "Sapura Kencana Petroleum Malaysia Grand Prix 2013" yang berlangsung di Hotel The Majestic, Kuala Lumpur.