BAGI anda peminat tegar permainan video, pasti anda mencari dan memerlukan sesuatu peranti yang menepati citarasa anda.

Paparan skrin yang lebih luas, bunyi yang lebih menarik, sambungan internet tanpa batasan dan tiada gangguan ketika bermain permainan video pastinya menjadi impian si gamer.

Tetapi, ada ke jenama peranti yang menggabungkan semua ciri-ciri ini?

Jawapannya.. Ya! Semuanya boleh anda dapati dengan Huawei!


Huawei Mate 30 Pro

Sejak ia dilancarkan secara rasmi di Malaysia, model flagship itu telah menerima pujian dan sambutan hangat daripada peminat telefon pintar.

Mana tidaknya, ini kerana Huawei Mate 30 Pro mempunyai ciri-ciri terbaik bagi anda gamer yang mahukan pengalaman berbeza ketika menggunakan telefon pintar semasa bermain permainan video.

Ini kerana reka bentuk skrin melengkung yang memudahkan gamer di mana skrin melengkung pada Huawei Mate30 Pro ini dimuatkan dengan butang L&R.

Sejak ia dilancarkan secara rasmi di Malaysia, model flagship itu telah menerima pujian dan sambutan hangat daripada peminat telefon pintar.



Bukan setakat ciri itu saja, jangka hayat bateri juga satu keperluan dan menerusi Huawei Mate 30 Pro, ia membekalkan kuasa bateri sebesar 4500 mAh dengan pengecasan pantas 40W secara berwayar dan 27W secara nirwayar.

MateBook 13

Ini pula bagi gamer yang lebih gemar menggunakan komputer riba untuk bermain permainan video, Matebook 13 akan membuatkan urusan anda lebih lancar.

Sebaik sahaja telefon pintar Mate 30 dan komputer riba Matebook 13 disambungkan, skrin telefon pintar secara automatik akan dipaparkan pada komputer riba anda.

Menariknya, siri Huawei Mate 30 yang dilengkapi dengan EMUI 10 – membolehkan anda menggabungkan telefon pintar dan komputer riba dengan hanya satu sentuhan –sekaligus memudahkan untuk memindahkan gambar, fail, video dan pelbagai lagi.

Ini pula bagi gamer yang lebih gemar menggunakan komputer riba untuk bermain permainan video, Matebook 13 akan membuatkan urusan anda lebih lancar.



Huawei WiFi Q2 Pro

Antara masalah lain yang sering gamer hadapai adalah sambungan internet yang terhad. Kini tidak lagi apabila anda menggunakan Huawei WiFi Q2 Pro.

Sistem WiFi Q2 Pro yang menjanjikan “kuasa” rangkaian WiFi pada setiap sudut termasuk di bahagian paling belakang!

Dengan sistem WiFi hibrid pertama di dunia, anda tidak akan berdepan dengan masalah sistem jaringan terputus, perlahan atau buffering. Anda juga kini boleh bergerak ke mana-mana sahaja dengan sistem jaringan internet yang lancar.

Sistem WiFi Q2 Pro yang menjanjikan “kuasa” rangkaian WiFi pada setiap sudut termasuk di bahagian paling belakang!

Huawei Watch GT2

Bagi gamer juga, anda mungkin terlupa untuk menjawab panggilan telefon ketika sedang sibuk berentap.

Tetapi dengan Watch GT2, anda boleh mengendalikan semua urusan termasuk melihat teks, menjawab panggilan telefon, selain menyelaras kenalan telefon meskipun telefon bimbit tiada bersama anda.

Watch GT2 juga mempunyai kuasa bateri yang tahan lama sehingga 14 hari sebelum anda perlu mengecasnya lagi.

Tiada alasan untuk tidak menjawab telefon ketika sedang leka bermain permainan video bukan?

Apa yang lebih menarik adalah Watch GT2 ini juga membolehkan anda mendengar muzik dan memilih paparan WatchFace mengikut citarasa anda tersendiri.


Watch GT 2 juga mempunyai kuasa bateri yang tahan lama sehingga 14 hari sebelum anda perlu mengecasnya lagi.

Jadi, tunggu apa lagi? Rasai pengalaman ini bersama Huawai Smart Life sekarang!

Jadi, tunggu apa lagi? Rasai pengalaman ini bersama Huawei Smart Life sekarang!

Dengan jaringan internet yang lebih pantas, tiada lagi sekatan, lebih masa untuk menikmati pengalaman ini!

Gaya hidup pintar anda bermula dengan HUAWEI.

Dan berita gembira kepada semua pelanggan! Produk Huawei Smart Life kini boleh didapati di pasaran di seluruh negara.

Harga bagi Siri Huawei Mate 30 bermula dari RM2,799; MateBook 13 (dari RM3,599); kaca mata Huawei X Gentle Monster (RM1,599); Watch GT2 (dari RM799); FreeBuds 3 (RM679); dan WiFi Q2 Pro (RM499).

 Rasai pengalaman ini bersama Huawai Smart Life sekarang!

Untuk mempelajari lebih lagi mengenai peranti Huawei Mate 30 Pro, kaca mata Huawei X Gentle Monster, Watch GT 2 dan Huawei FreeBuds 3 seperti yang dinyatakan di atas, anda boleh layari pautan di bawah ini: