Tutup

Ariana Grande, Lana Dey Rey, dan Miley Cyrus bergabung dalam lagu tema Charlie's Angels

Ariana Grande, Lana Dey Rey, dan Miley Cyrus bergabung dalam lagu tema Charlie's Angels
Peminat teruja selepas Lana Dey Rey, Ariana Grande dan Miley Cyrus bergabung dalam satu lagu - Gambar YouTube
SUDAH pasti ramai yang tidak sabar untuk menantikan tayangan filem perisikan yang pernah popular pada tahun 2000, Charlie's Angels.

Filem yang pernah dilakonkan oleh Cameron Diaz, Lucy Liu dan Drew Barrymore itu kini diwarnai dengan wajah baru iaitu Kristin Steward, Naomi Scott dan Ella Balinska.

Tapi apa yang lebih menarik ialah, peminat-peminat filem ini tidak sabar menantikan lagu runut bunyi filem tersebut iaitu Don't Call Me Angel.

Semasa diumumkan lagu tersebut bakal dinyanyikan Miley Cyrus, Ariana Grande dan Lana Dey Rey sudah pasti peminat sudah tidak senang duduk untuk menantikan gabungan tiga penyanyi ini.
Berlainan genre, membuatkan peminat lebih teruja untuk mendengarkan bagaimanakah hasil lagu tersebut dan ternyata penantian sangat berbaloi kerana lagu tersebut sememangnya memberikan satu kelainan dengan gabungan tiga penyanyi ini.

Selepas satu jam muzik video ini dimuat naik dilaman YouTube ia sudah dapat lebih 400,000 tontonan.
Filem yang diarahkan Elizabeth Banks ini turut dibintangi Sam Claflin, Noah Centineo, Djimon Hounso, Ariana Grande dan Magdalena Tan.

Filem Charlie's Angles akan ditayangkan di pawagam pada November 2019.



Tag: Charlies Angle, Ariana Grande, Miley Cyrus, Lana Dey Rey, Don't Call Me Angel, Charlie's Angels



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.