Big Stage: Afieq Shazwan tak puas hati

Big Stage: Afieq Shazwan tak puas hati
Afieq akan meneruskan perjuangan pada minggu kedua lagu cover Alasanmu (Exists) sempena tema Lit Throwback.
BINTANG rancangan realiti Big Stage, Afieq Shazwan, 21, mengakui tidak berpuas hati dengan persembahan yang telah dilakukan di konsert pertama pada Ahad lalu.

Menurut Afieq, dia sangat gementar ketika melakukan persembahan tersebut walaupun hakikatnya sudah lama berada dalam industri nyanyian.

"Saya tidak berpuas hati dengan persembahan diri sendiri. Ini merupakan kali pertama saya tidak boleh mengawal perasaan gementar ketika berada atas pentas.
"Perasaan memasuki sesuatu pertandingan itu berbeza jika ingin dibandingkan ketika melakukan persembahan biasa," katanya kepada Gempak.

Afieq atau nama sebenarnya Muhammad Shafieq Shazwan Zamros berkata, banyak perkara yang masih perlu dipelajari dan diperbaiki kerana sudah lama dia tidak menyertai pertandingan nyanyian. 

Afieq akan meneruskan perjuangan pada minggu kedua lagu cover Alasanmu (Exists) sempena tema Lit Throwback.

Selain Afieq, Big Stage turut disertai oleh Tajul, Andi Bernadee, Syafiq Farhain, Baby Shima, Fara Hazel, Sarah Suhairi, Sissy Iman dan Wani Kayrie.

Rancangan Big Stage ditaja oleh Vivo dan ditrendkan oleh TikTok ini akan disiarkan setiap Ahad jam 9 malam di Astro Ria (104) dan Ria HD (123).

Layari laman web www.bigstage.com.myuntuk segala informasi mengenai program ini! - Teks: Noor Zulaikha Yusof