Rogol dan liwat anak tiri, warga emas dipenjara 20 tahun dan 10 sebatan

Rogol dan liwat  anak tiri, warga emas dipenjara 20 tahun dan 10 sebatan
Tertuduh melakukan hubungan seks secara paksa selain meliwat mangsa yang berusia sembilan tahun selepas menjemputnya dari sekolah. - Foto Astro AWANI
KOTA TINGGI: Seorang warga emas dijatuhi hukuman penjara 20 tahun dengan 10 sebatan di Mahkamah Sesyen Kota Tinggi kerana merogol anak tirinya di Kota Kecil, Kota Tinggi, 17 Mac lalu.

Tertuduh yang berusia 61 dan bekerja sebagai buruh kasar menggangguk tanda faham ketika prosiding dijalankan di hadapan Hakim Zahilah Mohamad Yusuf.

Mengikut kertas pertuduhan, tertuduh melakukan hubungan seks secara paksa selain meliwat mangsa yang berusia sembilan tahun selepas menjemputnya dari sekolah pada 17 Mac lalu.

Tertuduh didapati melakukan hubungan seks selain meliwat mangsa secara paksa di sebuah bilik di Kota Kecil, di sini kira-kira jam 2 petang.

Tertuduh ditahan dua hari selepas kejadian di hadapan rumahnya di Kota Kecil.

Kes dikendalikan timbalan pendakwa raya Mohamad Qayyum Ramlan.


Tag: Amir Bon, buruh kasar, liwat mangsa, Kota Kecil, warga emas, Mohamad Qayyum Ramlan, Zahilah Mohamad Yusuf



Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.