Esok Anugerah MeleTop Era 2015 (AME 2015) bakal menemui anda semua sudah tentu ramai yang tidak sabar termasuklah penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza.

Buktinya, Siti sudahpun memulakan sesi latihan bermula di Istana Budaya, demi untuk persembahan yang terbaik untuk para penonton AME 2015.

Menerusi video yang dimuat naik Rozi yang juga pengurus Siti di akaun Instagramnya, beberapa orang penari juga dilihat gigih berlatih bersama penyanyi popular itu.

Selain Rozi, Siti turut memuat naik dua buah video di akaun Intagramnya dan khabarnya dia bakal menggabungkan dua tarian dari benua berbeza iaitu, zapin dan hindi!

Daripada ‘teaser’ tersebut, Astro Gempak dapat nilai Siti bakal mempersembahkan satu kelainan dan kejutan kepada para penonton nanti.

Tak percaya? Saksikan video di bawah:



Sebelum itu, jangan lupa tonton AME 2015 yang akan bersiaran secara eksklusif menerusi saluran Astro Ria (104) serta siaran serentak di Astro Hitz (705) dan Maya HD (135) serta menerusi aplikasi Astro On-The-Go yang dibawakan secara langsung dari Stadium Putra Bukit Jalil. -- Astro Gempak