Ramai lelaki yang mengambil keputusan untuk membotakkan kepala setelah menemui kekasih hati dengan alasan imej lelaki sejadi tidak kelihatan lagi. Tanggapan itu sesama sekali silap, Lelaki botak miliki pesona tersendiri dan kelihatan seksi. InTrend senaraikan 5 selebriti hollywwod yang berimejkan botak paling seksi dan menjadi kegilaan ramai.
Patrick Stewart
patrick-stewart1.jpg
Miliki aura tersendiri, Patrick yang popular dengan lakonan mantap XMen bukan calang-calang bakatnya. Masakan tidak, imej mudanya yang sudah tersedia botak menjadi trademark ketika dulu dan kini. Secara keseluruhan pencapaian dalam lakonan merupakan satu batu loncatan pada dirinya mempamerkan aksi seksi pada ramai wanita.
Kelly Slater
kelly-slater-in-france_s.jpg
Pelakon kelahiran france ini aktif dalam bidang sukan luncur air. Kini bidang lakonan bukan lah pilihannya malah aksinya dalam luncur air sungguh hebat dan menjadi pujaan ramai wanita. Imej botak ini juga merupakan salah satu faktor kenapa Kelly kelihatan seksi
Bruce Willis
Bruce-Willis-Workout-and-Diet.jpg
Pelakon yang sering hadir kala aksi ganas ini juga seksi di mata wanita. Wajah ganas nya adalah kekuatan untuk terus relevan dalam dunia lakonan. Pada penglibatan awal nya dalam dunia lakonan imej rerambutnya kurang menjadikan dirinya seorang bintang. Boleh di katakan imej botak membawa tuah dalam dunia lakonan nya.
Vin Diesel
Vin_diesel_body-7.jpg
Aksi nya dalam filem Fast And Furious tidak boleh di sangkal lagi. Selain dari miliki wajah campuran malah tubuh badan seksinya sesuai dengan imej botak yang di bawanya. Selain dari tu, Vin di kira antara selebriti botak paling popular di atas follower di laman sosial yang ramai.
Jason Statham
jason-statham-17.jpg
Cerita paling trending 2014 HummingBird menampilkan watak Jason sebagai pemacu utama cerita tersebut. Imej botak boleh di katakan sesuai dengan nya kerana struktur wajah “strong” dan tubuh badan yang cukup seksi. Kekuatan Jason terletak pada matanya dan kuasa bibirnya ketika berbicara