Siapa tidak kenal sama wajah ceria ini yang sering tersenyum kala kelibatnya muncul di kaca TV. Impian nya mekar selaras dengan pencapaian hebatnya dalam bangkit dari kegagalan kini empire D’Herbs bukan calang di mata rakyat Malaysia.
Insan penuh motivasi ini akan kami temubual pada edisi akan datang [MARCH 2015]
Tertarik sama gambar yang di muat naik oleh Dato Aliff Syukri di instagram menceritakan tentang peralihan zaman kanak-kanaknya. Siapa sangka dirinya yang dibesarkan oleh seorang kakak yang menempuh pelbagai cabaran hidup ketika dirinya masih kecil.
Berikut ialah luahan rasa dari Dato Aliff Syukri menurusi akaun instagram nya @aliffsyukriterlajaklaris :
fefcefwefw.jpg
“Aku dilahirkan di rumah dan di hutan getah felda..pegunungan yang sangat terpencil di negeri pahang..Hari demi hari, orang tuaku menoreh getah untuk mnyara kehidupan kami seleluarga..

saya mempunyai 2 org kakak satu kak ani dan satu lagi kak yati.. dan salah seorg kakak saya terencat akal (kak ani) dan sudah mnjadi arwah..(tiada dalam foto) tiga tahun lebih muda dariku ini kakak sulung ku yg mnjaga aku ketika kecil dan kakak yg terencat akal..
dan kami hidup dalam kehidupan serba daif kerana kesmpitan hidup tp masa tu aku x faham apa erti kesusahan..

hari hari makan telurr ayam kampung dan air sirap x kenal apa itu pizza hut atau kfc..aku hidup begitu rapat dgn kakaku ku ini dia mandikan aku,suapkan aku dan dialah ibu dan ayah ketika aku duduk kg bersma nenk..dia kakak yg tegas dalam mndidik adiknya yg tersangat keras kepala..hari ni hari jadi beliau dan aku mncari cari cari ribuan foto lamaku tp tiada gambar kenangan kerana ketika kecil keluarga ku amat susah dan tiada kamare..

mngkin sbb tu bila dah besar sy ada sindrem terlajak suka bergambar..gambar yg diambil ketika ini mngkin ini kemera pinjam tp allah maha besar terselit satu bgambar kenagan dan sy uplondkan tanda ingatan utk kak yati yg mnginjak usia 31tahun dan adikmu ini mendoakan kebahgian akak tunggalku agar bahgia keakhir hayat..pengorbanan kaklong sukar dilupakan dibalas..tqq my super heroin sister intheworld..i luv u forever.. #mukabudakhingusandangigirongak”

P/S : Doa kami di InTrend yang terbaik untuk Dato Aliff Syukri moga terus sukses dalam menempuh kehidupan.