Kunjungi dan alamilah percutian Hari Raya di Legoland Malaysia Resort dengan pelbagai pilihan aktiviti menarik untuk keluarga.

Antara aktiviti yang berlangsung sehingga 15 Julai, pengunjung kanak-kanak berpeluang mempelajari alat muzik tradisional, kompang dan kemudiannya membuat persembahan. Atau mengambil bahagian dalam aktiviti Permainan Tradisional seperti congkak, batu seremban dan ting-ting.

Terdapat juga aktiviti pembinaan Lego bagi keluarga yang melibatkan pembinaan ketupat gergasi dan pelita serta menghias rumah kampung.

Dalam aktiviti 'Eid-Mubarak Scavenger Hunt', pengunjung berpeluang mengasah daya menyelesai masalah sambil meninjau tempat-tempat ikonik Asia yang dibina dengan miniatur menggunakan blok Lego.

Penyertaan dalam aktiviti berkenaan akan membolehkan pengunjung menerima ganjaran edisi terhad 'Eid Mubarak Commemorative DUPLO(R) Brick' (sementara stok masih ada).



Bagi kunjungan yang lebih menyeronokkan, kedai-kedai Legoland Malaysia Resort akan mengadakan promosi istimewa seperti menawarkan paket Lego Hari Raya edisi terhad percuma dengan pembelian RM44.40 ke atas dan set edisi terhad Lego Raya dengan pembelian sebanyak RM999 .90 dan ke atas.

Berita baik untuk pengunjung berumur lima hingga 12 tahun dan berminat dalam kehidupan laut serta pemuliharaan kerana Sea Life Malaysia, yang akan dibuka pada lewat tahun ini, kini mencari anak muda untuk menyertai program 'Sea Life Junior Ranger' yang eksklusif.

Duta-duta Junior Sea Life Malaysia ini akan mempelajari kemahiran, menyertai acara dan lawatan eksklusif.

Peraduan berkenaan berakhir 29 Jun ini dan mereka yang berminat perlu segera menyertainya dengan melayari https://www.legoland.com.my/sealife/junior-ranger/.

Legoland Malaysia Resort menawarkan aktiviti yang menggembirakan untuk keluarga sebagai destinasi percutian hebat sepanjang tahun. Pengunjung kini boleh mendapatkan pas tahunan pada harga sehari.

Maklumat mengenai promosi dalam talian, layari www.legoland.com.my atau akaun Facebook dan Instagram Legoland.

-- BERNAMA