ALAT solek mampu mengubah penampilan wanita, tetapi penting untuk membersihkan solekan muka dengan teliti. Jika solekan tidak dibersihkan, liang pori boleh tersumbat seterusnya menimbulkan masalah jerawat.

Pengurus Jenama Hada Labo, Evonne Lai, memaklumkan bahawa penanggal solekan Hada Labo Pore Refining Micellar Water mampu menghilangkan sisa solekan dengan berkesan.

"Ia mengandungi bukan sahaja bahan pembersih tetapi juga bahan penjagaan kulit antaranya dua jenis Asid Hyaluronik, dua jenis lipid, air mawar dan protein susu. Kulit tidak akan berasa kering dan tegang selepas setiap penyingkiran solekan," katanya kepada Astro AWANI. 

Ia dirumus khas dengan ramuan skincare yang membantu menjadikan kulit lebih lembut, licin, dan lembap selepas menanggalkan makeup.

Hada Labo Pore Refining Micellar Water juga dirumus khas dengan ramuan skincare yang membantu menjadikan kulit lebih lembut, licin dan lembap selepas menanggalkan solekan. 

Hada Labo Pore Refining Micellar Water juga tidak mengandungi bahan perengsa seperti alkohol, pewangi, perwarna dan minyak mineral sekali gus tidak akan menyengat mata.

Ia dirumus khas dengan ramuan skincare yang membantu menjadikan kulit lebih lembut, licin, dan lembap selepas menanggalkan makeup.

Dalam pada itu, pempengaruh Aireen Natasya mengakui produk Hada Labo Pore Refining Micellar Water memudahkan dirinya menanggalkan solekan di muka dengan hanya satu sapuan sebelum tidur malah kulitnya kekal lembap keesokan paginya.

"Bukan sahaja mampu singkirkan solekan tetapi produk ini juga memastikan kulit saya sentiasa lembap dan tidak kering dan paling penting ingredients dalam produk ini adalah terbaik," katanya.



*Artikel ini adalah kandungan berbayar