Spice Girls bakal beraksi di Australia Februari tahun depan

Spice Girls bakal beraksi di Australia Februari tahun depan
Kumpulan The Spice Girls dijangka meneruskan konsert jelajah mereka ke Australia pada Februari 2020. - Foto Instagram/@spicegirls
LONDON: Kumpulan The Spice Girls dijangka meneruskan konsert jelajah mereka ke Australia pada Februari 2020.

Pengumuman itu dibuat oleh salah seorang ahli kumpulan yang popular pada era 90-an itu, Mel B pada penutup konsert mereka di Stadium Wembley, London, malam Sabtu.
“Kami akan jumpa anda semua pada bulan Februari di Australia,” katanya seperti dipetik News.com.au.

Bagaimanapun, lokasi sebenar kunjungan kali pertama kumpulan itu ke Australia pada tahun depan masih belum diketahui.

Terdahulu, kumpulan yang dianggotai oleh lima wanita iaitu Melanie Brown (Mel B), Melanie Chisholm (Mel C), Emma Bunton, Geri Halliwell dan Victoria Beckham itu memulakan konsert jelajah mereka bermula pada Mei lalu di beberapa lokasi termasuk Dublin, Cardiff, Manchester, Coventry, Sunderland, Edinburgh dan Bristol.

Bagaimanapun, Victoria atau lebih dikenali sebagai Posh Spice tidak menyertai mana-mana konsert jelajah kumpulan tersebut dan mendakwa dirinya sibuk dengan urusan perniagaan.



Tag: Australia, London, Spice Girls, Spice Girls di Australia, Stadium Wembley, Melanie B, Melanie C, Emma Bunton, Geri Halliwell, Victoria Beckham


Komen Anda?

* Klik pada "Sort by" untuk kemaskini komen

PENAFIAN:
Astro AWANI tidak bertanggungjawab terhadap pendapat yang diutarakan melalui artikel ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Terima kasih.