OPPO sekali lagi mengujakan peminat jenama itu dengan memperkenalkan edisi OPPO F9 yang baharu iaitu Starry Purple.

Pengarah Penjenamaan OPPO Malaysia, Nikki Chen menyatakan pemilihan Starry Purple adalah untuk memberikan lebih banyak pilihan dan menarik perhatian pengguna muda.

"OPPO mahu memberi lebih banyak pilihan untuk pengguna muda dan oleh itu kami cuba yang terbaik dengan menyediakan corak berwarna ungu ini untuk menarik perhatian mereka," katanya ketika ditemubual.

Untuk keluaran kali ini juga, OPPO berkolaborasi bersama jenama kosmetik antarabangsa, Shiseido.

Kotak edisi terhad OPPO F9 X Shideido

Kerjasama ini telah menghasilkan kotak edisi terhad bagi rona terbaharu F9 dan juga didatangi dengan gincu Shiseido bermodel Rouge dalam rona Primerose Sun bernilai RM108 .

Malah pelanggan yang membeli kotak edisi terhad ini juga berpeluang untuk mendapatkan servis solekan flash yang direka secara ekslusif bagi OPPO F9 Starry Purple.

Ayda Jebat membuat persembahan di majlis pelancaran OPPO F9 Starry Purple

Terdapat dua jenis pilihan solekan yang boleh dipilih iaitu solekan Harian Romantik atau Malam yang Chic dan Anggun.

OPPO F9 didatangkan dengan ciri OPPO VOOC flash charge yang mampu memberikan waktu berbual dua jam dengan pengecasan lima minit. F9 juga dilengkapi dengan dwi kamera belakang Al-enhanced ( 16MP+2MP)


Untuk edisi kali ini, penyanyi yang popular dengan lagu Pencuri Hati, Ayda Jebat dan selebriti dari Taiwan Hebe Tien telah dipilih sebagai duta OPPO F9 Staryy Purple.

OPPO F9 x SHISEIDO STARRY PURPLE boleh ditempah bermula 3 hingga 5 Oktober di laman web Lazada.

Alumni Asia Next Top Model juga turut hadir di Majlis Pelancaran OPPO F9 Starry Purple