MEMPUNYAI capaian internet yang baik membantu anda mengakses internet dan melakukan urusan penting dengan lebih pantas dan lancar.

Dalam pada itu, ketika negara masih melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bagi mengekang penularan COVID-19, penggunaan internet harian menunjukkan peningkatan yang ketara. 

Memahami keperluan ini, Yoodo - syarikat perkhidmatan telekomunikasi pertama di Malaysia yang menawarkan pelan mudah alih boleh diubah suai serta perkhidmatan 100 peratus secara digital yang dikuasakan oleh rangkaian 4G LTE terluas Celcom, telah memperkenalkan tawaran Jaringan Prihatin yang paling jimat di pasaran!

Gambar Yoodo

Pas Prihatin Yoodo kini boleh dinikmati oleh pengguna yang layak dengan hanya RM5 sebulan untuk 80GB data berkelajuan tinggi setiap bulan selama setahun.

Pas yang mulanya diperkenalkan pada harga bulanan RM20 telah dikurangkan kepada hanya RM5 untuk membantu rakyat Malaysia dalam menghadapi cabaran ketika pandemik ini.

Pas Prihatin Yoodo ini akan memudahkan mereka yang perlu bekerja dari Rumah (BDR), menjalankan Pengajaran dan Pembelajaran di Rumah (PdPR) ataupun perniagaan dalam talian.

Melalui data internet harian dan bulanan dari Yoodo, anda boleh menggunakannya untuk tujuan hotspot, permainan dalam talian, media sosial, penstriman muzik dan video tanpa sebarang bentuk gangguan.

Individu yang layak menerima Bantuan Prihatin Rakyat (BPR) atau Bantuan Sara Hidup (BSH) hanya perlu muat turun aplikasi Yoodo serta berdaftar dalam program Jaringan Prihatin untuk berjimat lebih banyak menerusi program Jaringan Prihatin bersubsidi ini.

Untuk pengguna yang telah berdaftar untuk program Jaringan Prihatin dengan syarikat telekomunikasi yang lain tetapi ingin menikmati tawaran luar biasa ini, pengguna boleh memilih untuk mengekalkan nombor telefon sendiri dan beralih ke Yoodo untuk melanggani pakej yang sangat berbaloi ini!

Lagi menarik, Yoodo juga turut memberi peluang kepada setiap pengguna mengubah suai pelan mudah alih mengikut keperluan sendiri serta menawarkan pelan data internet yang fleksibel tanpa sebarang caj dan kontrak tersembunyi.

Gambar Yoodo

Sekiranya anda ingin membuat penambahan data khusus 20GB berdasarkan penggunaan aplikasi-aplikasi tertentu, anda boleh jimat sehingga 40 peratus dengan Add-on untuk pelbagai aplikasi penstriman video, permainan dalam talian atau media sosial, seperti Instagram, Spotify, Twitter dan banyak lagi dari harga serendah RM3.

Untuk masa terhad sahaja, anda juga boleh menikmati 20GB data tambahan bagi aplikasi TikTok, Mobile Legends: Bang Bang dan iQiyi pada harga hanya RM1 sebulan untuk setiap aplikasi!

Gambar Yoodo

Inilah masanya untuk bertukar ke Yoodo! Pengguna baru boleh memesan SIM Yoodo secara percuma dengan memuat turun aplikasi Yoodo dan ia akan dihantar terus ke alamat anda tanpa sebarang kos penghantaran.

Lebih menarik, pengguna baru akan menikmati 5GB data berkelajuan tinggi percuma untuk pengaktifan kad SIM kali pertama!

Selain memesan secara dalam talian melalui aplikasi Yoodo, anda juga boleh mendapatkan kad SIM dari Celcom bluecube terpilih, outlet BHPetromarts dan Petronas Mesra di seluruh Semenanjung Malaysia. Lokasi-lokasi kedai tersebut boleh didapatkan di sini.

Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh melayari lawan web Yoodo atau memuat turun aplikasi Yoodo di Apple App Store, Google Play Store dan Huawei App Gallery.

*Artikel ini adalah kandungan berbayar.