BUAT peminat filem adiwira Marvel, anda pasti tidak sabar untuk tonton sekual ketiga Avengers: Infinity War yang akan ditayangkan di seluruh dunia dalam masa kurang dari dua minggu lagi.

Namun, apa yang lebih mengujakan buat peminat filem ini adalah berjumpa dengan barisan pelakon hebat filem seperti Robert Downey Jr, Chris Evans dan Benedict Cumberbatch.

Ini yang terjadi di Singapura apabila Benedict Cumberbatch yang memegang watak Dr Strange sempat singgah dalam satu festival di sana, pada Sabtu, lapor Channel NewsAsia.

Salah seorang peminat yang juga merupakan pengurus festival tersebut, Jamal Mohamad, mengambil peluang untuk bergambar bersama Cumberbatch dan telah memuat naik gambar tersebut di platform media sosial Facebook.



Para peminat turut meluahkan rasa keterujaan mereka selepas posting tersebut mula tular di media sosial. Ada juga yang cuba untuk mencari dan dapat melihat kelibat Cumberbatch.


Terdahulu, Cumberbatch dilaporkan akan mempromosikan Avengers: Infinity War di Singapura pada 16 April ini bersama pelakon utama filem itu seperti Robert Downey Jr yang memegang watak Iron Man dan Karren Gillan (Nebula) serta pengarah bersama filem itu, Joe Russo.

Infinity War dijangka akan mencatat kutipan tertinggi dalam sejarah filem Marvel dan akan mula ditayangkan bermula 27 April ini di seluruh dunia.

BACA: Trailer 'Avengers: Infinity War' trending, peminat mula kongsi ramalan jalan cerita

BACA: "Sudi tak arahkan Avengers 5?" - Anak Malaysia dapat 'tawaran' pengarah Marvel Studios