KEMELUT antara Puteri Sarah Liyana dengan bekas menantu kepada pelakon Kazar Saisi yang dikenali sebagai Wiwie Darvienda Mazweena nampaknya berlarutan.

Terbaharu, Sarah memuat naik paparan skrin Wiwie mesej dengan seseorang mempertikaikan iddah dan tindakan aktres itu tampil bersama lelaki ketika sesi siaran langsung di laman sosial baru-baru ini.

Sarah menerusi Instastory memberi amaran kepada wanita itu agar tidak lagi mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung dirinya dan menyimpan wang untuk membayar saman yang difailkan.

“Seseorang berkongsi perkara ini kepada saya. Inilah manusia bila tak ada kerja sibuk iddah orang. Apa iddah aku 100 tahun ke? Dah kena saman duduk diam-diam.

“Simpan duit nak bayar saman nanti,” kata Puteri Sarah.

Lelaki dimaksudkan dipercayai merujuk kepada pelakon Indonesia Andi Arsyil Rahman yang juga rakan niaga kepada Puteri Sarah.

Dalam pada itu, bekas isteri kepada pengarah Syamsul Yusof ini turut memberi peringatan kepada semua orang agar tidak mencampuri urusan orang lain.

“Nak belajar cara buat duit? Boleh join team Sarah okay. KIta tak nak jadi macam ini suka jaga tepi kain orang,” ujarnya lagi.

Terdahulu, Puteri Sarah mengambil keputusan untuk tetap meneruskan saman terhadap bekas kakak ipar Ira Kazar yang dikenali sebagai Wiwi Darvinda Mazwena Mazlan.

Menurut Sarah, dia telah pun berbincang dengan Syamsul Yusof mengenai isu ini dan bekas suaminya itu menyerahkan kepadanya untuk mengambil tindakan sewajarnya. - Gempak