KINI, tiada lagi alasan untuk anda mendapatkan berita terkini daripada Astro AWANI.

Selepas televisyen, web dan juga aplikasi mudah alih, anda boleh mendapatkan perkembangan semasa dalam dan luar negara menerusi podcast Astro AWANI di Raku.my

Inisiatif terbaharu Astro AWANI dan Raku ini adalah bagi memastikan anda tidak ketinggalan untuk mendapat berita dan juga temu bual eksklusif di Astro AWANI.

Dengarkan saluran podcast Astro AWANI secara percuma menerusi laman sesawang Raku.my atau muat turun secara aplikasi Raku di App Store atau Playstore.

Kecenderungan untuk mendapatkan berita terkini melalui podcast menunjukkan trend yang meningkat sejak akhir-akhir ini.

Laporan kajian dari Nielsen Media membuktikan bahawa 9.6 peratus pendengar radio di Amerika Syarikat mendengar podcast untuk mendapatkan berita terkini.

Menurut kajian Edison pula, laporan pengguna bulanan menunjukkan trend mendengar menerusi podcast meningkat dari 21 peratus pada tahun 2016 kepada 24 peratus pada tahun 2017.

Terdapat pelbagai saluran podcast terbitan Astro AWANI yang menarik untuk anda, antaranya Hari Ini 8, Kini Trending, Agenda AWANI, Analisis AWANI, AWANI Xtra dan Kompak.

Dengarkan saluran podcast Astro AWANI secara percuma menerusi laman web Raku.my atau muat turun aplikasi Raku di App Store atau Playstore.