FILEM aksi komedi terhebat, Polis Evo 3 mencetuskan satu fenomena dalam dunia perfileman apabila karya arahan pengarah Syafiq Yusof kini sudah meraih kutipan RM45 juta!

Malah, boleh dikatakan semua penonton yang menonton filem lakonan duo hebat Zizan Razak dan Shahiezy Sam berpuas hati sehingga ada juga yang sanggup berulang kali pergi ke panggung untuk menyaksikan filem hebat ini.

Bukan itu sahaja, penonton juga memuji garapan luar biasa filem Polis Evo 3 yang turut dianggap sudah mencapai ke tahap antarabangsa.

So far Polis Evo 3 bagi saya sudah ke tahap antarabangsa… sebab mereka letak elemen seperti nama di jalur bom, cara mereka memegang pistol dan lampu suluh dalam pada masa sama mereka perlu mencari penjahat. Bunyi klik-klik sangat memuaskan! Polis Evo 1, 2, 3 memang bagi aku layak pergi international sebab memang mantap!” komen seorang penonton.

Malah, siri jelajah baru-baru ini diadakan di Singapura turut mendapat sambutan yang sangat luar biasa.

Kehadiran pelakon utama Shaheizy Sam, Zizan Razak, Sharnaaz Ahmad, Syafiq Kyle, Douglas Lim, Farali Khan serta pengarah Syafiq Yusof dan penerbit Joel Soh disambut meriah.

Demam Polis Evo 3 telah mencetuskan fenomena baru dalam industri perfileman tempatan.

Ikuti siri jelajah Polis Evo 3 seterusnya 10, 11 di Johor, Melaka. 14, 15, 16, 17, 18 Jun di Sabah dan Sarawak. Untuk butiran lanjut boleh rujuk di akaun media sosial Astro Shaw.

Filem arahan Syafiq Yusof ini menampilkan barisan pelakon seperti Zizan Razak, Shaheizy Sam, Sharnaaz Ahmad, Nora Danish, Syafiq Kyle, Farali Khan, Douglas Lim, Fauzi Nawawi, Fezrul Khan, Eyka Farhana dan ramai lagi.

Polis Evo 3 mengisahkan tentang Inspektor Khai dan Inspektor Sani kembali dengan misi terbaru dan kali ini pasukan mereka disertai Inspektor Dani, Inspektor Julie dan Inspektor Dell yang mempunyai kepakaran berbeza.

Keadaan bertambah rumit apabila sasaran seterusnya adalah Inspektor Khai. Persahabatan Inspektor Khai dan Inspektor Sani diuji apabila menyedari suspek yang diburu mempunyai kaitan dengan kisah silam Inspektor Khai.

Saksikan filem aksi terhebat tahun ini, Polis Evo 3 yang kini berada di pawagam. Gunakan #PolisEvo #PolisEvo3 #PE3 bagi berkongsi pendapat mahupun keterujaan anda tentang filem ini.

Ikuti perkembangan terbaru serta klip-klip menarik Polis Evo 3 di TikTok, Instagram, Twitter, Facebook Astro Shaw.