Ramai peminat permainan video popular Grand Theft Auto 5, atau lebih dikenali sebagai GTA V, dikejutkan dengan penampilan runut bunyi atau soundtrack nyanyian penyanyi yang kian mencipta nama di Amerika Syarikat.

Ini kerana lagu ‘Live Your Life’ nyanyian Yuna kini menjadi muzik latar belakang kepada permainan video yang begitu popular ini.

Namun untuk GTA V, ia adalah versi remix:


Dipasarkan mulai 17 September, GTA V berjaya mencipta sejarah sebagai produk hiburan paling berjaya dengan hasil jualan bernilai 800 juta dolar AS selepas 24 jam ia dilancarkan dan $1 bilion dolar AS selepas tiga hari ia dipasarkan.

‘Live Your Life’ merupakan single pertama Yuna yang diterbitkan di Amerika Syarikat sebelum pelancaran album pertama beliau untuk pasaran negara itu berjudul "Yuna".

Lagu ini berjaya mendapat perhatian pengacara bual bicara terkenal Conan O’Brien dimana Yuna pernah diundang untuk menyanyi lagu ini untuk program beliau berjudul “Conan”. Selain itu, Yuna turut diundang untuk menyanyi lagu yang sama dalam rancangan “Last Call with Carson Daly”.

Dan setelah lagu ini berjaya menjadi soundtrack GTA V, ramai lebih bersemangat untuk bermain 'game' ini meskipun ia ditujukan hanya untuk orang dewasa.

Berikut adalah tweet dari peminat-peminat GTA V:


Berikut adalah video muzik ‘Live Your Life’: