PERCERAIAN usahawan terkenal Noor Nabila dengan bekas suaminya iaitu Engku Emran masih menjadi perbualan hangat netizen di laman sosial.

Reda dengan takdir yang tertulis, Nabila bagaimanapun hanya berharap agar Allah sentiasa membimbing dan memenuhi hatinya dengan ketenangan.

“Kalau ia tidak ditakdirkan untuk anda, tak kira berapa lama anda cuba atau berapa sukar anda cuba… ia tidak akan pernah untuk anda. Sebab kita hanya merancang, tapi perancanganNya lebih baik.

“Moga Allah membimbing dan menyembuhkan saya serta penuhkan hati saya dengan ketenangan,” kongsi Nabila menerusi Instory miliknya.

Terdahulu, Engku Emran dan usahawan terkenal Noor Nabila sah bercerai talak salah pada Isnin selepas dua tahun mendirikan rumah tangga.

Sebelum menikahi Nabila, Engku Emran pernah mendirikan rumah tangga dengan selebriti jelita iaitu Erra Fazira dan mempunyai seorang anak perempuan, Engku Aleesya.

Dia juga pernah berkahwin dengan pelakon popular Indonesia, Laudya Cynthia Bella, namun mereka tidak dikurniakan cahaya mata.

Sementara itu, Nabila pernah berkahwin dengan Sharnaaz pada 31 Mac 2017 dan berpisah pada 9 Julai 2020.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Jebat Jayden. - Gempak