BERITA baik buat peminat filem apabila banyak karya hebat Hollywood bakal ditayangkan secara eksklusif!

Bukan satu atau dua, tetapi tiga filem kini ditayangkan di Astro Best.

Berikut merupakan filem berkenaan:


#1 Resident Evil: Welcome to Raccoon City


Filem reboot ini berlatarbelakangkan pada tahun 1998 dan mengisahkan Racoon City yang telah lama menjadi bandar penyelidikan Umbrella Corporation.

Namun syarikat itu mula memindahkan fasiliti mereka ke tempat lain dan kini yang tinggal hanyalah saki baki staf syarikat tersebut.

Menariknya Claire Redfield yang membesar di sebuah rumah anak yatim Umbrella Corporation di bandar tersebut bersama abangnya Chris kini kembali ke bandar tersebut untuk mencari abangnya setelah melarikan diri dari bandar tersebut 5 tahun dahulu.

Setibanya di bandar itu, perkara pelik mula berlaku yang memperlihatkan kemunculan penduduk yang tidak ubah seperti zombi.

Filem ini telah pun ditayangkan sejak 9 Jun di Astro Best.


#2 The 355


Ejen CIA Mason "Mace" Brown bergabung tenaga dengan pesaingnya iaitu ejen Jerman yang merupakan pakar komputer canggih dan ahli psikologi Colombia.

Gabungan itu tercetus apabila senjata rahsia jatuh ke tangan sekumpulan askar upahan.

Berjuang bersama-sama, empat wanita itu memulakan misi hebat untuk menyelamatkan dunia!

Filem ini telah ditayangkan sejak 22 Jun di Astro Best.


#3 The Lost City


"The Lost City" mengisahkan tentang seorang novelis cinta bersama model muka depan novelnya terlibat dalam satu penculikan yang secara tidak sengaja memasuki ke dalam hutan.

Pengembaraan itu banyak menyedarkan mereka bahawa kehidupan adakalanya pelik. malah romantis daripada novel-novel fiksyen.

Filem ini ditayangkan bermula hari ini.


Sewa and strim filem-filem ini di Astro Best (Saluran 481) dan On Demand Store menerusi Ultra Box atau aplikasi Astro GO.

Maklumat lanjut di content.astro.com.my/astro-best

Nak tonton banyak lagi movie menarik? Terus sahaja ke pawagam rumah anda, Astro First di saluran 480 untuk lebih banyak filem hebat! Macam-macam movie ada!


*Artikel asal disiarkan di Gempak