KUALA LUMPUR: Memiliki penyaman udara sudah menjadi salah satu keutamaan masa kini malah boleh dikatakan hampir setiap kediaman memiliki sekurang-kurangnya satu unit alat berkenaan.

Namun tahukah anda, adalah bahaya jika unit penyaman udara anda tidak disenggara dengan baik. Lebih-lebih lagi dengan cuaca beriklim tropika seperti Malaysia.

Situasi ini akan menyebabkan udara yang tercemar tidak dapat dibersihkan oleh unit penyaman udara sekali gus boleh memudaratkan kesihatan dan mengakibatkan penyakit seperti asma, alahan, resdung dan banyak lagi.


WonderKlean adalah pilihan terbaik!

Anda haruslah memastikan sistem penyaman udara sentiasa diservis dan disenggara dengan baik oleh profesional. Oleh sebab itu WonderKlean ingin menawarkan penyelesaian menyenggara penyaman udara anda dengan promosi hebat sehingga 30 September depan.

Penyenggaraan penyaman udara yang disediakan oleh syarikat penyenggaraan profesional datang dalam pelbagai bentuk, bergantung kepada jenis pengeluar penyaman udara, tahap penggunaannya, dan faktor persekitaran yang lain.

Penyenggaraan asas merangkumi proses menyedut habuk yang terkumpul,mencabut dan membersih penapis, membersihkan unit pemeluwapan, gegelung penyejat, roda peniup dan bilah kipas, dulang saliran, membersih paip saliran, mengesan masalah bunyi, sistem penyejukan dan komponen elektrik.


Perkhidmatan hebat WonderKlean, tiada tandingan!

WonderKlean menggunakan 2+1 Pembersihan Luar Biasa pada penghawa dingin yang diservis secara berkala oleh juruteknik bertauliah bagi memastikan ia dapat berfungsi secara optimum dan selamat.

Ia adalah kaedah yang dicipta yang terdiri daripada ejen pembersihan bertauliah, pencucian berkuasa 360 darjah Celcius dan pensterilan stim 130 darjah Celcius yang diyakini bahawa ia berkesan untuk memastikan penghawa dingin anda bersih dan bebas daripada bakteria.

1. Agen Pembersihan ‘Powerful’

Agen pembersih ini akan mambantu menyenggara penghawa dingin anda secara menyeluruh dengan formula yang tidak akan sama sekali merengsakan kulit anda!


2. Pencucian berkuasa 360 darjah Celsius

Pencucian berkuasa hebat ini mempunyai semburan air tekanan tinggi dengan 360 darjah Celcius yang akan menghilangkan semua kesan kulat, cendawan dan habuk yang akan memudahkan kerja pembasmian kuman ini.


3. 130 stim sterilisasi

Anda tak perlu bimbang!. Pensterilan stim ini akan menggunakan wap pada suhu 130 Celsius untuk membunuh semua mikroorganisma dengan cepat dan pantas!

 
Antara perkhidmatan yang disediakan Wonderklean :

Menariknya lagi, terdapat tawaran ekslusif untuk pelanggan Astro.


 
1. Servis Pembersihan Penyaman Udara

Servis Pembersihan Penyaman Udara WonderKlean dengan dua kali ganda pembersihan (Jenis Lekapan Dinding) yang menawarkan harga istimewa hanya RM280.


2. Servis Pembasmian Kuman dan Virus diskaun 20 peratus jimat hingga RM120.

• 
Servis Pembasmian Kuman Dan Virus WonderKlean

Mulai sekarang hingga 30 September ini, WonderKlean menawarkan diskaun sehingga 20 peratus untuk Servis Pembasmian Kuman Dan Virus. Hanya RM240 untuk Pakej Standard dan RM480 untuk Pakej Superior.


Servis Pembasmian Kuman dan Virus menjadi lebih mudah dengan WonderKlean.
 
Jangan lepaskan peluang, dapatkan perkhidmatan WonderKlean sekarang!

Kini, anda tidak perlu lagi gusar kerana perkhidmatan pembasmian kuman dalaman WonderKlean ini dilengkapi untuk menghapuskan bakteria, virus dan patogen kulat di udara dan di permukaan agar anda sekeluarga dapat hidup dalam persekitaran yang lebih selamat dan sihat.


• Mampu membunuh virus dan bakteria

WonderKlean menggunakan pembasmian berteknologi tinggi yang berkeupayaan untuk membunuh 99.9 peratus virus dan bakteria.


• Menghilangkan bau busuk

Penapis penghawa dingin yang tidak ditukar lama kelamaan, ia menjadi kotor dengan habuk dan debunga namun dengan pembersihan berkala ia mampu menghilangkan bau busuk yang tidak menyenangkan!.


• Tidak toksik kepada manusia dan haiwan peliharaan

Kehadiran habuk, virus mahupun bakteria sememangnya menjengkelkan, jadi penyelesaian daripada WonderKlean ini semamangnya pilihan yang tepat malah ia tiada toksik kepada manusia mahupun haiwan peliharaan anda.

 
Namun dengan WonderKlean, anda tidak perlu gusar sama sekali dengan masalah ini. Lebih lagi, jika anda mempunyai anak kecil di rumah.


Untuk maklumat lanjut anda boleh klik di sini

Buat pelanggan Astro, anda akan dapat jimat sehingga RM120

*Ini adalah kandungan berbayar