SEBENARNYA anda tak perlu membelanjakan sebahagian besar wang untuk membeli kenderaan, juga menggajikan kakitangan, untuk hal ehwal logistik syarikat anda.

Bayangkan berapa banyak yang boleh anda jimat andai semua urusan penghantaran produk syarikat anda diserahkan kepada Lalamove, dengan bayaran serendah RM10.

Ya benar! Hanya dari RM10, Lalamove boleh menghantar produk anda, tidak kira berapa besar saiznya, pada bila-bila masa, ke mana sahaja di serata Semenanjung Malaysia.

Anda boleh membuat penghantaran dari sekecil-kecil bungkusan kepada sebesar-besar barangan, dengan pilihan kenderaan penghantaran sama ada motosikal, kereta, van, trak 4x4, hingga ke lori 20 kaki.

Lalamove juga memberi jaminan penghantaran pantas, pelanggan anda akan mendapat barangan yang dipesan dalam tempoh 1 jam (bergantung kepada saiz barangan dan jarak destinasi).

Hanya dari RM10, Lalamove boleh menghantar produk anda, tidak kira berapa besar saiznya, pada bila-bila masa, ke mana sahaja di serata semenanjung Malaysia.

Kutipan barangan boleh dibuat di Lembah Kelang, Melaka, Johor Bahru, dan Pulau Pinang, dan penghantaran ke luar Lembah Kelang menggunakan van, trak 4x4, atau lori, sekali gus menjamin keselamatan barangan hingga sampai ke tangan pelanggan.

Dengan pilihan kenderaan besar, harga yang murah, tempoh penghantaran yang pantas, dan liputan yang meluas, tidak hanya individu tetapi manfaat lebih besar dapat dirasai buat anda para usahawan apabila produk anda dapat disebarluaskan ke pangkalan pengguna yang lebih besar secara cekap.

Semuanya boleh dilakukan dengan cukup mudah: muat turun aplikasi Lalamove di Apple Appstore atau Google Playstore dan ikuti sahaja langkah-langkah tertera, dan barang anda sedia untuk dihantar dalam beberapa minit sahaja!

Anda boleh juga membuat pesanan di komputer anda. Klik di sini - https://lalamove.onelink.me/2vQB/awani

Ragu apa lagi? Serahkan pada Lalamove dan saksikan bisnes anda berkembang!

Serahkan pada Lalamove dan saksikan bisnes anda berkembang!