PENYERANG sensasi, Zlatan Ibrahimovic tidak menolak kemungkinan dia akan ke Liga Perdana Inggeris selepas kontraknya bersama Paris Saint-Germain (PSG) tamat pada penghujung musim ini.

Dia berkata, Liga Perdana Inggeris adalah pilihan yang menarik, namun menegaskan bahawa dia belum lagi berbincang dengan mana-mana pihak mengenai masa depannya.

Tinggal dua bulan sahaja lagi untuk penyerang antarabangsa Sweden itu bergelar status bebas ejen dan ia pasti menarik perhatian kelab besar dunia.

"Saya masih ada (kontrak) dua bulan dengan PSG. Saya tidak pernah berbincang dengan sesiapa," kata Ibrahimovic selepas tamat perlawanan yang menyaksikan PSG menewaskan Chelsea 2-1, dalam perlawanan kedua peringkat 16 pasukan terbaik, Liga Juara-Juara Eropah, di Stamford Bridge awal, pagi tadi.

"Lihat nanti apa yang akan berlaku. Saya tidak akan menutup pintu untuk sesiapa. Saya meletaknya di atas meja (berbincang) dan lihat jika ia memberi kebaikan untuk saya dan keluarga saya," katanya.

Ketika ditanya adakah dia berminat dengan Liga Perdana Inggeris, penyerang berusia 34 tahun itu berkata: "Liga Perdana sentiasa menjadi menarik."

PSG mara ke peringkat suku akhir Liga Juara-Juara Eropah dengan kemenangan agregat 4-2 ke atas Chelsea, hasil jaringan Ibrahimovic dan Adrien Rabiot, manakala gol tunggal Chelsea dijaringkan oleh Diego Costa.