BERKONGSI berita gembira dengan peminatnya, aktor tersohor Bollywood, Sanjay Dutt mengumumkan  dia akhirnya berjaya ‘menewaskan’ barah paru-paru yang dihidapinya baru-baru ini.

Dalam catatan yang disiarkan di media sosial,  Sanjay berkata, penyakit itu telah membawa banyak kepayahan dan kesulitan kepada dia dan keluarganya. 

"Beberapa minggu lepas adalah masa yang sangat sukar bagi keluarga saya dan saya.

“Tetapi seperti yang mereka katakan, Tuhan memberikan pertempuran paling sukar kepada askarnya yang terkuat.

“Dan hari ini, pada hari ulang tahun anak-anak saya, saya gembira dapat keluar dari pertempuran ini dan memberi mereka hadiah terbaik yang saya dapat - kesihatan dan kesejahteraan keluarga,” katanya seperti dilaporkan India Times


Ketika hatinya dipenuhi dengan rasa syukur, Sanjay tidak lupa untuk mengucapkan terima kasih kepada peminatnya atas kasih dan doa mereka.

"Ini tidak akan mungkin berlaku tanpa kepercayaan dan sokongan yang teguh daripada anda semua.

“Saya berterima kasih kepada keluarga, rakan-rakan dan semua peminat yang selama ini berdiri dan menjadi sumber kekuatan saya melalui masa yang sukar ini.

“Terima kasih atas kasih, kebaikan dan doa yang tak terhitung banyaknya yang telah anda kirimkan kepada saya,” ujarnya.

Sanjay juga mengucapkan terima kasih kepada doktor dan kakitangannya kerana merawatnya dengan baik.

"Saya sangat berterima kasih kepada Dr Sewanti dan kumpulan doktor, jururawat dan kakitangan perubatannya di Hospital Kokilaben yang telah merawat saya dalam beberapa minggu terakhir,” katanya.