Berita  |  Hiburan

Leka ambil gambar Shah Rukh Khan, kaki jurufoto cedera digilis

Leka ambil gambar Shah Rukh Khan, kaki jurufoto cedera digilis
Menurut laporan, Khan telah memberhentikan kenderaannya apabila menyedari seorang jurufoto tercedera akibat terkena tayar keretanya.
GARA-GARA terlalu leka mengambil gambar Shah Rukh Khan, kaki seorang jurufoto cedera digilis kenderaan aktor tersebut.

Menyedari mencederakan jurufoto tersebut secara tidak sengaja, Shah Rukh Khan atau King Khan Pelakon popular Bollywood, Shah Rukh Khan memohon maaf kepada pemuda tersebut.
Menurut laporan Indianexpress.com, King Khan telah memberhentikan kenderaannya apabila menyedari seorang jurufoto tercedera akibat terkena tayar keretanya.

"Seorang jurufoto telah cedera akibat terlalu leka mengambil gambar Shah Rukh Khan dan tidak menyedari kenderaan yang dinaiki aktor itu bergerak sehingga melanggar kakinya.

"Menyedari insiden itu, Shah Rukh Khan segera menyuruh pemandu peribadinya memberhentikan kenderaan dan keluar memohon maaf kepada jurufoto berkenaan.

"Tidak hanya itu, Shah Rukh Khan telah menyuruh pembantunya untuk membawa jurufoto tersebut ke hospital dan mendapat rawatan daripada doktor peribadinya.

"Segala kos rawatan tersebut akan ditanggung oleh Shah Rukh Khan dan dia menyesali mengenai apa yang telah terjadi," kata sumber.

UNTUK LEBIH BANYAK LAGI BERITA HIBURAN, KLIK DI SINI